26-07-2018 Daytona Beach

26 juli 2018 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Hello Daytona...
Waar Julius en Thomas zich hadden verheugd op een stad vol auto's en een "machtig mooi" circuit, blijkt Daytona eigenlijk een beetje vergane glorie. In ieder geval voor ons. Het deed een beetje boulevard Blanes of Rosas aan... overdag niet heel veel te doen, 's avonds veel goedkope meuk winkeltjes en piercingshops.
Jullie begrijpen: Daytona gaf ons geen wauw gevoel. Buiten dat de zee hier prachtig is, maar de stroming te sterk om er in te zwemmen, hebben de kids zich prima vermaakt in het zwembad van het hotel. Ook lekker voor de verandering. Zij waren heeeel blij met even geen verplichte sightseeings. Vanmorgen hebben Juul en ik wel een strandwandeling met z'n tweetjes gemaakt, de kids gingen lekker hangen in en bij het zwembad.

Wat we hier nog wel hebben gedaan, is een klein beetje geshopt in een groot outlet centre... Thomas is inmiddels helemaal in de T(h)ommy H. Julius heeft wat aanwinsten met een paardje en de meiden zijn losgegaan in... de H&M P ;-)

Na ons bezoekje aan de outlet store nog even langs het Daytona Circuit, dat wel inmens groot is! Maar er waren geen races, dus er was niets te doen. Dan maar naar de mooiste pier van het mooiste strand. (Volgens de borden heeft Daytona het mooiste strand van de wereld... we zullen zien...)
Bij de pier hebben we wat gedronken bij het enige restaurant op de pier "Eat at Joe's" waar je all you can eat krab kunt eten. We hebben het niet uitgeprobeerd. Om het netjes te zeggen, we pasten niet heel erg bij het publiek van de pier van Daytona....
Nu lekker op ons balkon, met een kopje koffie en een paar chipjes en dipje nog even genieten van de zee. (en het onweer en de bliksem)...
Morgen zetten we onze trip voort richting Orlando. Ben benieuwd wat dat ons gaat brengen.