Mérida

7 augustus 2023 - Mérida, Mexico

Vanmorgen een snel ontbijtje in het hotel in Campeche. Niet zo heel erg, konden we weer door en het hotel was ook echt een doorreis hotel. (Gezien de vele backpackers die tegelijk met ons incheckten) De koffers, hup, in de auto en gaan.... onderweg een kleine omweg gemaakt via Uxmal. Daar naar prachtige Maya tempels gekeken, jammer genoeg was het inmiddels rond de 39 graden,  dus te warm om echt heel lang rond te blijven lopen. Weer terug in de auto waar de airco weer heerlijk was! Op naar het hotel en eenmaal daar aangekomen begon het weer te regenen 😔

Dus dat betekende niet nog even lekker een stuk door de stad slenteren... dan maar chillen op de hotelkamer, waar Julius en ik besloten dat we een dag eerder naar Playa del Carmen vertrekken. Dus zo gezegd, zo gedaan... en morgen vertrekken we naar onze laatste bestemming, waar we 5 nachtjes blijven en niet meer de boel hoeven in en uit te pakken... het laatste stukje wordt luieren op het strand... misschien nog een klein beetje sightseeing...

We kijken uit naar de strandbedjes😉😉