Playa del Carmen / Cancun

10 augustus 2023 - Playa del Carmen, Mexico

Vandaag hadden we weer een heerlijke 'ik-doe-helemaal-niets'- dag. Of eigenijk iedereen behalve Julius, die toch even achter z'n laptop zat. Maar rust in je hoofd omdat alles goed gaat en je hebt het gecheckt, is ook rust 🫣😅😁.  Lekker ontbeten, daarna gelezen bij het zwembad en een soort late lunch/vroeg diner gedaan. Om daarna de auto in te stappen naar Cancun.  We vonden het verschil tussen arm en rijk in Playa de Carmen al groot,  toen we in Cancun kwamen, wisten niet wat we zagen.  Het ene hotel was nog groter dan het andere. Het is wel duidelijk dat hier het geld verdiend wordt, met toerisme. Alles ingesteld op Ameriken. Grote winkelcentra,  dure winkels, Louis V, Prada etc. Best schrijnend om dat verschil te zien. Overigens waren de meiden dat zo vergeten, toen ze de Victoria Secret binnenstapten... maar goed... na het shoppen weer terug naar Playa del Carmen om nog gezellig een drankje te doen. De kids hebben nog gepoold.  En hun eerste shot tequila in Mexico gedronken.  Qua opvoeding zeggen we dan maar: What happens in Mexico,  stays in Mexico🫣. En nu lekker slapen!!