27-07-2018 Van Daytona naar Orlando

27 juli 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

jaaaa.... daar waren we weer. En inmiddels in hartje Florida, Orlando.  Het was vandaag maar een kleine twee uur rijden, dus we waren er zo. Tenminste.. vijf minuten nadat we waren vertrokken uit Daytona kwam Juliette erachter dat ze haar mobiel niet kon vinden. Nog een keer gecheckt of iedereen onder de bedden had gekeken: Ja dat wat zo... er lag niets meer in de kamers... op een parkeerplaats de koffers nagekeken, geen mobiel... Toch maar even terug naar het hotel.. met Juultje onder het bed gekeken en wat lag daar: Tadaaa... haar mobieltje.

A fin, daarna konden we Daytona achter ons laten en doorgaan naar Orlando. We moesten nog even wachten voordat we de kamer in konden (dat was ons ook nog niet eerder overkomen, omdat we iedere keer pas aan het begin van de avond aankwamen...) Maar dat was geen straf. We kregen bonnen voor een lekker drankjes en een hapje erbij ... Kids konden een ijsje halen en wat snoepjes en oh ja.. niet te vergeten: een glaasje bubbels als welkom.. Wie vindt dit nou niet heel erg fijn?!?!?!?

Misschien wel handig om erbij te vertellen dat we nu twee dagen in het Waldorf Astoria zitten.. en dat het wel heeeeel erg luxe is. Maar ach... ook daar kunnen we aan wennen;-)
Nadat de auto voor ons was weggezet en de koffers naar onze kamer waren gebracht, gingen wij ook even een kijkje nemen in de Suite... Hier kunnen we wel langer blijven als het moet...Meiden blij, Thomas blij en wij natuurlijk ook.
Kids hebben inmiddels al lekker gezwommen en wij hebben heerlijk op het terras gezeten.
Morgen gaan we de hele dag naar SeaWorld, we zijn benieuwd!

x