25-07-2018 Van Charleston naar Daytona Beach

25 juli 2018 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Het lijkt we of de weergoden het er om doen. Iedere keer dat wij in de auto zitten, begint het te stormen en te hozen, zo ook vandaag.  Vanmorgen op tijd weg uit Charleston, want we dachten: Dan kunnen we lekker op tijd op het strand liggen in Daytona.  Niets wees erop dat het weer heel anders zou kunnen zijn. Het eerste stuk was nog prima te doen... het was ongeveer 33 graden, heel warm eigenlijk.

Totdat we in Florida aankwamen. Dat was eigenlijk al meteen heel anders dan de vorige staten waar wij doorheen zijn gereden. Ineens was er om de paar kilometer een snelheidscontrole door de politie.. (bij de vorige staten zijn we bijna geen politie tegen gekomen...) en het was hier dus ook heel erg op de snelheid letten. Nu was dat niet zo'n probleem, omdat we weer midden in een storm kwamen. De temp ging van 91Gr. Fahrenheit naar 69 gr. Farhenheit.
(ik ga het nu uitrekenen....32.7 C naar 20.5 C) en dat alleen maar door een regenbui.

Daarnaast zijn we tot nu toe nog niet heel erg onder de indruk van Daytona. Misschien omdat we heel erg verwend zijn, met wat we tot nu toe al allemaal hebben gezien, maar misschien ook omdat we hier nog niet heel veel mooie dingen hebben gezien. (behalve de zee). Tja... dan hebben we daar natuurlijk altijd nog de volgende dag voor. Wat overigens wel heeeeel relaxed is, is dat dit hotel het enige hotel is waar we niet met z'n 5-en op 1 kamer slapen. We (lees; Julius en ik) hebben een eigen kamer... ook wel heerlijk rustig voor de verandering... beter nog: we hebben allebei een eigen queensize;-)
Voor nu... Wij gaan lekker slapen, dit was de laatste lange rit die we hebben gemaakt. Vanaf nu blijven we in Florida en is alles max 3 uur rijden...Appeltje eitje inmiddels... tot morgen,

x