19-7-2018: van Canada naar Washington

19 juli 2018 - Washington D.C., Verenigde Staten

Vandaag zijn we in Washington aangekomen. Pfff... dat was een hele reis. Vanmorgen vroeg uit Canada (Niagara) vertrokken. Nog even een lekker ontbijt in het hotel en natuurlijk met de watervallen op de achtergrond. Daarna de auto ingepakt en on the move... Bijna dan, want Julius was zijn zonnebril kwijt. Dus: alle koffers weer uit de auto (Het zijn 9 koffers!!!) alle koffers open en.. geen zonnebril. Als gevolg dat we niet om 10 uur vertrokken, maar om 11 uur. Nog een berichtje achtergelaten bij de receptie, mochten ze de bril vinden.
Anyway... na een half uur rijden vond Juul zijn bril in het dashboardkastje van de auto ;-)

Na een prachtige rit van een aantal uur, moest er natuurlijk een stop gemaakt worden en dat deden we in het prachtige Pennsylvania. ( De naam van het dorpje ben ik kwijt, maar er zijn wel foto's van.)  Volgens Julius is de naam van het dorpje Seagertown, het staat ook op het dorpshuis op een van de foto's.

Het was alsof we in HillyBilly land waren beland, echt lachen! (Behalve dat we ze niet konden verstaan.)
Daarna meteen weer door, want we wilden niet al te laat aankomen. Onderweg nog even een broodje bij de Subways gescoord en al snel zat de rit van 8 (!) uur er bijna op.
De eerste kleine uitdaging die we hadden was de hotelkamer, want er pasten maar 4 personen in onze kamer... en tja.. we zijn met 5.
Inmiddels liggen we lekker in een van de grootste kamers.. en hebben we zelfs een eigen slaapkamer, los van de kids. Ook wel heerlijk rustig voor de verandering. Ook de foto's zijn inmiddels allemaal bijgewerkt. (Zal ook nog proberen om de teksten erbij te zetten... maar dat kost wel veel tijd..)
Morgen een lekker dagje in Washington! Wordt weer vervolgd...

Laterz
X

1. Ingrid Bartelings:
    20 juli 2018
    Wat geweldig allemaal. Maar wat een kilometers moeten jullie afleggen.
    Veel plezier en dikke kus.
  2. Marleen:
    20 juli 2018
    Super tof weer!! Lange stukken rijden maar weet zeker dat het dat waard is😊

Xxx