17-07-2018: Van New York naar Canada, Niagara Watervallen

18 juli 2018 - Niagara Falls, Canada

Afscheid van New York...

Wat was NY indrukwekkend. Druk, luid, licht, heeeel veeel mensen... echt een stad die niet slaapt. Wij wel, want vanmorgen hebben we onze auto opgehaald. Het is uiteindelijk geen Jeep Grand Cherokee geworden, want daar pasten al onze koffers niet in,  maar een (niet lachen...) Een toyota Highlander, hahahaha... Rijdt Julius toch nog een keer in een japanner ;-)
Maar goed, vanmorgen dus om half 10 de auto opgehaald en daarna op weg naar de Niagara Watervallen. We hadden een rit voor de boeg van ongeveer 7 uur en we hebben er al met al 8,5 uur over gedaan, incl de stops onderweg. Een mega regenbui net na NY City zorgde ook nog voor enige vertraging, maar we zijn goed aangekomen in Canada. Eenmaal daar snel ingecheckt en naar de watervallen gelopen, want om 10 uur begon de vuurwerkshow. Kunnen we morgen natuurlijk ook nog zien, maar beter 2x dan maar, we blijven tenslotte hollanders ;-)

Morgen meer over de watervallen, nu gaan we lekker slapen