18-07-2018 Canada, Niagara Falls

18 juli 2018 - Niagara Falls, Canada

Nog een dagje, eigenlijk een nachtje in Canada en dan gaan we weer een stukje rijden. Vandaag zijn we op de boot tot vlakbij de Niagara Watervallen geweest. Mega indrukwekkend, maar ook heel commercieel uitgebuit. Het uitzicht vanuit het hotel (onze kamer was op de 22e verdieping) was wederom super en ook hier hebben we genoten. Wel wat meer gerelaxed. De kids hebben vandaag lekker gezwommen in het zwembad van het hotel op de 14e verdieping En wij hebben heerlijk een boekje gelezen.

Ook zijn we wat verder landinwaarts gereden om lekker uiteten te gaan en niet te hoeven kiezen uit McD, TacoBell, of iets wat daarop lijkt. Julius had een lekker restaurantje uitgezocht, waar we Italiaans hebben gegeten. Linguine met garnalen, heerlijk echte pizza's en pasta's en Thomas natuurlijk een bistecca ;-)
Op de terugweg nog even snel naar het vuurwerk gegeken, was net zo prachtig als gisteren, maar nu wisten wat we konden verwachten.

Dus vandaag wat rustiger aangedaan en geen kilometers gelopen.... morgenvroeg lekker ontbijten in het hotel en daarna de auto in om naar Washington te gaan. Dan hebben we de langste "onderweg-routes" gehad, Van Niagara naar Washington is ongeveer even ver als van NY naar Niagara. De foto's van Canada komen morgen, want een aantal van de telefoons zijn leeg.... dus...
Het enige dat erover gezegd kan worden is dat ze vast weer,  om met Julius' zijn woorden te eindigen: "prachtig mooi" zullen zijn,

Tot morgen,
X

1. Marjolein Buurman:
    19 juli 2018
    Wederom leuk om te lezen.