Huatulco

1 augustus 2023 - Tangolunda, Mexico

Na een laatste nachtje in Oaxacan en een lekker ontbijtje stapten we uitgerust de auto weer in, op naar onze volgende bestemming. We hadden al gehoord dat we er waarschijnlijk langer over zouden doen dan in de beschrijving stond, dat was dus een understatement.  Het was een rit van dik 7 uur door de bergen, met slingerweggetjes waar je zeker niet harder dan 40 km/uur kon rijden. En dan hebben we het nog niet eens over alle gaten in de weg of afgebrokkelde stukken weg... gelukkig was het eenmalig en hebben we wel van de natuur kunnen genieten. Mooie watervallen en zelfs een boa constrictor (Als ik durfde te kijken en me niet krampachtig vasthield aan het handvat ...) Mylène was tijdens de rit niet lekker, maar heeft gelukkig veel kunnen slapen. Zelfs nog even op mijn schoot🥰. Helemaal gaar kwamen we aanTangolunda, wat deel uitmaakt van het Huatulco gebied. Daar de koffers neergezet en samen even rondgelopen.  Klein beetje in de zee gestaan, die overigens lekker warm was. Daarna kregen we weer een dikke bui over ons heen... vanavond op tijd naar bed, want morgen hebben we de langste rit voor de boeg van de hele reis en zitten we 8 uur in de auto. Met een beetje afwisselen, komt dat vast goed. Slaap lekker, tot morgen😘

1. Ingrid Bartelings:
    1 augustus 2023
    Hele mooie natuur foto’s, maar de lange auto ritten zijn van jullie meiden af te zien . De mannen zien nog vrolijk en fruitig uit! . Top dat jullie deze mooie reis mag ervaren. Ik geniet elke dag mee vanuit ons regenachtig woud.😘😘😘
  2. Jacco:
    3 augustus 2023
    Ziet er prachtig uit hoor! Mooie natuur. Wegen zijn wel een beetje wennen begrijp ik. Maar Thomas ziet er rete cool uit aan t stuur! Enjoy