Oaxaca

31 juli 2023 - Hierve el Agua, Mexico

Nadat we aangekomen waren in Oaxaca, besloten we even lekker te relaxen. Heerlijk hotel, dus geen straf! 'S avonds een hapje gegeten in het hotel en vroeg weer naar de kamers. Best vermoeiend al die kilometers en we hebben nog steeds een beetje last van een jetlag. Juul en ik zijn allebei vaak rond half 6 wakker, verrassend genoeg🫣hebben de kids er minder last van. Vanmorgen hebben we een lokaal ontbijtje gehad (sorry, geen foto) met wrap, bonenpasta en kaas. Gelukkig ook tostada's, roerei en fruit! Daarna de auto in om een bezoekje te brengen aan de watervallen van Oaxaca (Hierve el Agua)

Juliette, Thomas en Julius zijn het water in geweest,  Mylène en ikzelf niet. Daarna weer in de auto om naar Tule te gaan. Helaas zorgde een verkeerde afslag voor de nodige extra kilometers door de bergen, op weggetjes waar ik nog steeds de kriebels van krijg. Chapeau voor Juul die ons weer heelhuids naar beneden reed...

1. Alfons:
    31 juli 2023
    Hallo allemaal , ik lees met veel plezier de verslagen en geniet van de vele mooie foto’s , wat een prachtig land en de natuur is indrukwekkend.
    Veel plezier en geniet samen van al het moois, lieve groet van mij uit Delden .