22-07-2018 Roanoke (Virginia)

22 juli 2018 - Roanoke, Virginia, Verenigde Staten

Ook deze dag begon weer lekker op tijd.. uurtje of 8 waren we zeker wel weer wakker.  Het was niet zo zonnig vandaag, maar we hadden besloten dat vandaag een rustige chill-dag zou worden, dus dat was ook helemaal niet erg.

Tja en wat ga je dan doen op zondag? Natuurlijk de F1 kijken. Met z'n vijven op de hotelkamer. Wel gezellig!!! Daarna het dorpje in om lekker te gaan ontbijten, of eigenlijk was het inmiddels al een brunch geworden. We hadden eigenlijk gepland om fietsen te huren, om door de groene natuur van Roanoke te fietsen.. maar uiteindelijk is het een paar uurtjes shoppen in een van de grote Malls hier in de buurt geworden. Kids blij, hebben allemaal weer iets nieuws ;-)

Daarna zijn we "de ster van Roanoke" gaan bekijken.  In principe heeft deze ster dezelfde kleuren als de vlag van de US (die je hier echt overal ziet!!) maar overdag zie je daar niets van, want dan zijn de lampen niet aan. En 's avonds was 'ie alleen maar wit. Beetje jammer, maar wel heel mooi. Het uitzicht was super!! Zowel overdag als 's avonds. Terug in het hotel hebben we nog een paar partijtjes pool gespeeld, met wat lekker hapjes en drankjes erbij.
Al met al een gezellige, geslaagde dag, niet teveel gelopen, maar wel weer veel gezien!
Morgen rijden we door naar Charleston, waar we wel weer het een en ander op het programma hebben, maar dat komt later....

Voor nu, slaap lekker. (alhoewel... voor jullie begint de werkweek alweer bijna...) En mams: voor als je straks wakker bent: "Happy Birthday, xxx" Dikke kus van ons allemaal vanuit de USA !!!

X

1. Ingrid Bartelings:
    23 juli 2018
    Dankjewel lieve kinderen. Als jullie thuis zijn vieren we het opnieuw. Fijne reis en veel plezier. Ik blijf jullie volgen😘
  2. Stijn:
    23 juli 2018
    Ingrid van harte gefeliciteerd!