02-08-2018 Miami Beach

2 augustus 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

En daar was de zon!!!

Heerlijk om op te staan in het zonlicht, zonder al te veel wolken... (we kunnen natuurlijk altijd een kanttekening plaatsten, dat 37 graden wel erg warm is, maar ach...)

Vandaag hadden we een heerlijke dag in Miami.  Lekker ontbeten aan de bar van onze hotelkamer. (die eigenlijk is voorzien van alle gemakken, dus het lijkt wel een appartement...) Daarna spullen gepakt, iedereen ingesmeerd met zonnebrand en lekker naar het zwembad. Of eigenlijk naar een van de vijf zwembaden, want er zijn er een aantal. Kids lagen heerlijk in het water en Julius en ik hebben lekker een kopje koffie gedronken in een van de bars die aan het zwembad liggen... Het is hier echt super groot. Mega luxe en alles wat je in superlatieven kunt bedenken, inclusief de prijzen ;-)

Nadat we lekker hadden genoten van de zon en een klein hapje en drankje hadden gedaan, besloten dat het tijd was om wel iets te gaan zien van Miami. Julius had gelezen over de Miami Beach Board Walk, dus daar zijn we een gedeelte van gaan lopen. Niet te ver.. het was nog steeds erg warm en na een half uurtje was al ons water op.  Dus.. dan maar even een lekker ijsje ter verkoeling, waarna we onze weg richting dé straat van Miami vervolgden: De Ocean Drive.

Onderweg hebben we heel veel mooie gebouwen gezien, allemaal Art Deco. Er is hier ook een speciale route voor... maar ja... we zijn natuurlijk met z'n vijven en na twee gebouwen, zijn er 3 kids die wel klaar zijn met het kijken naar mooie gebouwen. Dus toen maar naar Ocean Drive ;-)

Hier hebben we lekker een hapje gegeten, inmiddels hebben we wel geleerd dat je je eten gewoon moet delen, omdat het anders veel te veel is. En daarna weer een stukje verder gelopen. Onderweg kregen we toch nog heel eventjes een fikse bui over ons heen.... maar die was ook heel snel weer verdwenen.

Op zoek naar een supermarkt... lekker ontbijtje inslaan voor morgenochtend. Kids waren een beetje moe van het lopen en de warmte van de dag, dus we hebben een gratis "stadsbusje" gepakt en zijn daarmee terug naar het hotel gegaan.

Nu even alle boodschappen uitpakken. .. De foto's op de blog zetten en dan zzzzzzzzz lekker slapen en dan gaan we morgen weer een lekker dagje Miami doen.

x